Amsterdam yolları dumanlı...

Gidiyorum!
Amsterdam'a!
Sevgili Özgür'cüğümün yanına!
2 gün sonra!
Bundan tam 12 yıl önce gitmiştim ilk kez. Arthur Andersen'in Veldhoven'da denetimciler için 2 haftalık bir eğitimi vardı, ona gitmiştim.
Güzel geçmişti.
Özgür de vardı gittiğimiz ekipte.
Ne eğlenmiştik!
Bu eğitimden 2 yıl sonra Özgür yerleşti oraya.
Ve kaldı.
Hala orada.
Şimdi hamile.
Bu gidişle döneceği de yok gibi.
Hale bak geçen onca zaman içerisinde 2002'de Arthur Andersen tarih oldu.
Biz yolumuza devam ettik.
Yurtdışında yaşama hayalleri kurarken Türkiye'de kaldım.
Danışmanlığı bırakıp pazarlama ve kurumsal iletişim yaptım.
Sonra onlar da dar geldi, 2007'de Hakkus'umun peşine takılıp Hong Kong'a gittim.
Offf, çok iyi geldi! Tam 6 ay, Hong Kong kazan ben kepçe misali...
Sonra, Shenzen, Guangzhou, Xiamen, Bangkok seyahatleri...
Dönüşte ne çok ağladım...
Ya ben hiç sevmedim bir yerlere kök salmayı, bu yüzden öyle bir motive oluyorum, öyle bir şarj oluyorum ki bu devr-i alem vaziyetlerinde...
Neyse, burada ne yapacağıma karar vermem epey zamanımı aldı.
Kurslara gittim, kişisel gelişim kitapları okudum, kariyer danışmanlığı aldım...Komedi iş görüşmelerine gittim, çooook eğlendim!
Şimdi eğlenceye devam :)
Amsterdam Hakkus'suz biraz buruk olacak ama Özgür'ü görecek olmanın heyecanı da ayrı.
Yılda 3-4 kez geliyor aslında İstanbul'a Özgür, hatta Hong Kong'a bile geldi peşimden.:)
Amamnnn, ne gezdik ne gezdik!
O haftayi ayrıca anlatırım, Yılbaşı'na denk gelmişti.
Animasyonlarla doluydu!
Evet, şimdi gidiyorum işte.
Aç kollarını Amsterdam,
Aç kollarını kocaman geliyoooooooooooorummmmmmm!!!

not: İzlanda'daki yanardağ patlaması yüzünden son 10 gündür yapılamayan uçak seferleri, daha dün yeniden başlatıldı. Şu 2 gün içerisinde bir değişiklik olmazsa, uçuyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder