Şu an. Yapabileceğinin en iyisi. Yap.

Az önce Sinoş'tan bir mail geldi.

Birşeyler yazmış ve devamını yazmam için bana göndermiş.

Şu anda içinde bulunduğu süreçle ilgili yazdığı bir kaç satır.

Ben de ona aşağıdaki cevabı verdim.

Ve kafası karışık olan, anlatacak bir şeyleri olan herkese, veya olmayanlara da, içlerini dökmek isteyen veya o veya bu şekilde offf, işte diyorum ki:

"bana kalirsa icinden ve aklindan gecen herseyi, bu konuyu sanki seni
cok iyi anladigini bildigin birine anlatiyormussun gibi yazarak cok
guzel bir sey yapmis olursun canim.

kafanin biraz karisik oldugunu biliyorum.

bu cok normal inan bana.

hep ogretilenler, kurallar, "olur/ olmaz"lar var hayatta. Bu
kosullandirmalar, bazen icimizdeki sesi duymamizi engelliyor.

yazarak, bu önyargilardan uzaklasabilir, icindekileri dokebilirsin...

bu konu senin konun, su anda senden daha iyi yazamaz kimse... :)

sunu unutma, kimse hayatinda herseyi cozmus degil.

oyle olsa acaip sıkıcı olurdu zaten.

hayatta mutlak dogrular ve yanlislar da yok.

sen ne istiyorsun?

onemli olan bu...

ne istiyorsun Sinem???

onundeki 5 yili, 3 yili, 10 yili sormuyorum,

su anda ne istiyorsun?

yakin gelecekte ne hayal ediyorsun?

ne seni mutlu eder?

daha uzun vadeyi planlamak iyi tabii ki, ama yoksa da yoktur...

bir gun gelir ve olur o da...

o zaman, su ana odaklan...

kendin icin yapabileceginin en iyisini yap..."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder