Yaşananlar...Bir çırpıda...

İnsanın hayatındaki önemli olayları bir çırpıda sayıvermesinin en kolay yollarından biri uzun süredir, en az 5-10 senedir görüşmediği bir arkadaşına, sınırlı sürede, geçen zamanda neler yaşadığını özetleyivermesi sanırım.

ben az önce facebook'ta bunu yaparken buldum kendimi.

Şöyle oldu:

"ne kadar uzun zaman oldu görüşmeyeli!
neler yapiyorsun?

10 yil once dünya tatlisi bir adamla evlendim. 2 yil önce
KPMG'ye geçtim , business development and marketing yapiyorum. su anda hamileyim, 1 ay sonra Mina bebek geliyor :)
..."

ne diyorsunuz, geçen 10 yıl içerisindeki mihenk taşlarım için?

acaba önem sırasına göre mi yazdım?

Hakan ile ilgili kısım kesinlikle öyle, çünkü kendimi keşfetmeye başladığım, bir nevi yeniden doğduğum tarih onun hayatıma girdiği zamanlar...
böyle düşünmek hoşuma gitti, çünkü bu hesapla, şu anda tam 11 yaşında oluyorum.
Sanırım evlendiğim değil, tanıştığım anı milat almak daha doğru :)

Şimdi 11 yaş anlamsız gibi görünse de bundan 15 yıl sonra çoook anlamlı olacak bu hesaplama yöntemi, yaşımı hep Hakan'la tanıştığım yılı baz alarak vereceğim, doğum günüm Ağustos 2001 olacak :)

Bu durumda annem beni 53 yaşındayken doğurmuş oluyor.

benden 7 yaş küçük olan kardeşim ise bu hesapla tam 20 yaş büyük oluyor.

taa ki onun hayatına da, ona da benim hissettiğim gibi hissettirecek biri girene dek....

şimdi, mihenk taşlarıma gelecek olursak; sanırım bir çırpıda benim için en önemli konuları sıraladım gerçekten.

aşk

ve
bebek...

bebek 3. sırada olduğu için değil, henüz ortaya çıkmadığı, zamanlama olarak şu anda içerisinde olduğum döneme denk geldiği için bu şekilde...

ama muhtemelen o doğduktan sonra uzun süre görüşmediğim bir arkadaşıma hayatımda neler olup bittiğini sayacak olursam, daha duygusal bir sıralamam olacak :)

göreceğiz...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder