Yeni işimle ilgili başlangıç adımları!

Yeni bir işe başlayacak olmanın telaşı, heyecanı ve sabırsızlığı içindeyim.
Bu durum biraz da geriyor beni.
Hakim olmak istiyorum tamamına ve bunun için epey bir çaba sarfetmem gerekeceğini biliyorum.
Yol bana uzun ve meşakkatli görünüyor şu anda.
Bir taraftan da derinliğini kestiremiyorum.
Ne kadarlık bir dünyanın neresinde olduğumu ve yolun tam olarak ne kadar uzun olduğunu tahmin edemiyorum.
Evet, işte belirsizliklerle dolu bir yolculuğun eşiğindeki ben.
En "sevdiğim" şey, "belirsizlik".
Bu gibi durumlarda tipik Eylem hareketi, durumu es geçmek, halının altına süpürmek, hiç yapmamak şeklinde olur.
Ama ve lakin bu sefer meydan okuyorum kendime, eski alışkanlığıma ve "değişecek" derken, şimdiden yarın tüm günü bu işe ayırmak üzere planımı yaptım bile.
Kolay olmayacak biliyorum ama yapacağım.
Ve kendime kolaylıklar diliyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder