Köln şaşkını ben! Aklım 5 karış havada...

Evettt, hikaye devam ediyor.
Su anda bu sureci yasayanlara ya da yakinda yasayacak olanlara faydasi olacagini umuyorum paylastiklarimin.
Webden ve yakinlarina gidip gorup begendigimiz evlerden birini, notlar birakmamiza ragmen 3 gun bekleyip goremeden kaybettik; meger baska birine opsiyonlanmis. 'Turk oldugunuzu ogrenince sizi sallamis olabilirler' diyenler var. 🙃 olumlu dusunmeye devam etmek istiyorum.
Begendigimiz bir diger evi bir araci ile gorduk. Araci kisiye dun notlar birakmamiza ragmen bir turlu ulasamadik. Telefonlarimiza geri donmedi. Sonunda bugun, aksam uzeri ona ulastigimizda, sanki bir onceki gune ait telefon-mesaj trafiginden habersizmiscesine (belki de gercekten oyle) gayet sakin ve notr bir sekilde bizi dinledi: Ev sahibi ile bulusup isi baglamak istedigimizi soyledik. 'Bir bakayim ne zaman uygun olacak? Siz ne kadar buralardaydiniz?' diye sordu.
5,5 saat sonra bizi geri aradiginda ev sahibinin Persembe gunune kadar sehir disinda oldugunu, o surecte bizim guvenirligimizle ilgili hazirliklari yapip kendilerine iletmemizi soyledi.
Hohhhh! Sistim, gercekten balon baligi gibi sistim🐡
Bu surecte hem cuzdanimi hem de cep telefonumu, 2 gun arayla kaybetmeyi basardim.
Cuzdanimi bir kac saat sonra buldum, bir magazanın kasasının onune bırakıp çıkmışım. Cep telefonum ise Mina'nin okulunda kalmis. Okul kapali 😀
Saka degil!
Hepsi bir bir yasaniyor 🙀🙀🙀
Ben nasılım?
Cok guluyorum; inanılmaz guluyorum bu durumlara. Bakalim nereye varacagiz.🤣😂🤣
Şimdiiii;
Perşembe gününe kadar burada kalmak bir opsiyon; evimize dönüp yeniden gelmek başka bir opsiyon. Belki de bizim guvenikirligimizi test eden evsahibi 'no' diyecek. 🙉
Bu arada, her bir gün cok degerli. Buradan almamiz gereken esyalar var. 'En azindan onlari alsak' desek de, ev belli olmadan eşyaları da alamıyoruz.
🍭🍡🍭
🇩🇪Koln'de mahsur kaldik resmen 🇩🇪
💚💜💚En azindan fotograflarin tadini cikarmali😉

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder