Mina'nın Erenköy'deki günleri nasıl geçiyor

'Annesinin kuzusu, minicik de yavrusu' diyor benim tatlı kızım :)

Parkta en çok trombolinde zıplamayı seviyor!

Kitap yerine kipak demesine bayılıyorum!

Evimize yakın bir anaokulu var. Bahçesinde Dost isimli bir köpek sürekli bizi bekliyor sanki. Mina oradan geçerken mutlaka sesleniyor: "Dost!", "Dostum!", "gel, gel"

Şaşkınbakkal sahiline inmeyi seviyoruz. Oradaki parka gidiyoruz, bizimki oynuyor zıp zıp! Köpeklerin peşinden koşuyor. Kar, Laçi, Şila... bu köpeklerin hepsiyle oynuyor Mina.

Hareketli bir çocuk.
Eğlenceli.
Bir espri anlayışı var. Bazen bizimle bayağı dalga geçiyor. Bildiklerini söylemiyor ya da yanlış söylüyor bile bile.

Mutlu.

Mutlu ve huzurlu bir hayatı olsun istiyorum.

Bunun için kendi üzerime düşeni yapmaya çalışıyorum.

Ben mutlu olursam, Hakan ve ben birlikte mutlu olursak Mİna da mutlu olur.

Canım kızım!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder