Hedefler ve kafa karışıklıkları

"Hedefine başarmak istediğin kadar uzaksın" dedi geçen gün Hakan.

Sohbet ediyorduk, benim yaptıklarımdan ve yapmayı planladıklarımdan.

Hiç çabe sarfetmeden olmasını arzu ettiklerimden.

Az çaba ile hayata geçmesini beklediğim işlerden.

Her zamanki akılcı yaklaşımı ile bana elimde olanları anlattı bir bir.

Neleri nasıl kullanabileceğime dair öneriler verdi.

Arkamda olduğunu, hep olacağını söyledi.

...

O akşam çok heveslendim.

Konuşması beni çok etkiledi.

Hani filmlerde, iyi adamın tam yıkıldığı anda yeniden doğruluşu vardır ya; böyle ekranda arkasında kıyametler kopar, her taraf ışık seli, gümbür gümbürdür ve adam emin adımlarla ağır çekim üstüne üstüne yürür kameranın... İşte aynı öyle hissettim :)

...

Konuşmanın arasında da o güzel sözü söyledi: "Hedefine başarmak istediğin kadar uzaksın"

Ne hoş, kısa ve anlam dolu!

İşte bu!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder