Aklımdan geçen başıma geldi, ayakkabımın topuğu...

Bu sabah Beşiktaş'ta Akaretler'de arnavut kaldırımı yolda karşıdan karşıya geçerken, bir an için, topuğumun taşlar arasında sıkıştığını ve hızla gelen bir arabanın ani fren yapma halini hayal ettim.
Aradan saatler geçti, ben bu zaman zarfında işlerimi hallettim, geri dönüyorum. Aynı yolda yine karşıdan karşıya geçiyorum ve BİNGO, topuğum taşlara sıkıştı :) Ve bir taksi geliyor üstüme doğru...Ta ta ta tammm...
Walla hiç istifimi bozmadım. Eğilip önce ayakkabımı kurtardım, sonra tın tın geçtim karşıya.
Taksi çok hızlı gelmediği için acı fren sesleri falan olmadı. Zaten arnavut kaldırımında öyle ses falan olmaz herhalde...
Gayet sıradandı anlayacağınız.
Amaaaa, işin tuhaf yanı aklımdan geçenin başıma gelmesi.
Ya da acaba olacakları önceden mi sezdim?
Bilemedim hangisi, ama gerçekten tuhaf...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder