Bahar, bisikletim ve enerjim...

Bugün 30 Mart ve dışarıda nefis bir hava var. Bulutsuz açık mavi bir gökyüzü, güneş, her yer pırıl pırıl parıldıyor!
Mutluyum.
Nasıl bir enerji anlatmayı deneyeyim; şimdi Kemerburgaz'dan koşmaya başlasam Caddebostan sahilyoluna kadar gideceğim sanki!
Nihayet bahar geldi ve en çok da bisiklete binebileceğime seviniyorum. Onca yıl sonra!
Hakan'la Yeşil Bisiklet Gürsel Abi'den koşa koşa gidip aldığımız bisikletlere son 5 yıl içerisinde 5 kere binmedik desem...
Ama hep istedim.
Ve hep bir bahanemiz oldu binmemek için.
Son 4 yıldır doğanın göbeğinde Kemerburgaz'da yaşıyoruz ama yine bisiklete binen yok!
Yok böyle olmayacak kardeşim, ben alıp başımı gideceğim ormana.
Yürüyelim arkadaşlar! Anı çocukken Yıldız'da Sait Çiftçi'nin arkasındaki yolda bindiğimiz gibi binelim bisikletlere!
Yoldan arabalar geçiyormuş ne yazar.
Hem anneler de bağırmaz artık arkamızdan "Dikkatli ol, yavaş git, düşme" diye...
Rahatız yani :)
Yaşasın güzel havalar!
Yaşasın özgürlük!
Seni seviyorum kocam!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder