Ayyy ne güzel insanlar var!

Yakın zamanda hayatıma giren Elif'ten bahsetmek istedim. Turkcell'den tanıdığım bir arkadaşımın eşi. Annemle CKM'de tiyatroya gittiğimiz bir akşam tesadüfen tanıştık. Hayatın çok ilginç rastlantılarından biriydi bence, çünkü o dönemde ben harıl harıl şirketlere eğitim verebileceğim bir platform aramaktaydım ve Elif tanışıp konuştuğumuz o kısacık zamanda bana bir anda "Eğitim vermeyi düşünür müsün?" diye sordu. Oysa konuşurken eğitimle ilgili hiç birşeyin bahsi geçmemişti...
Evrenin sihirli geri dönüşlerinden birini yaşadığımı düşündüm. Evet, demek ki yeterince doğru mesaj göndermiştim ilgili yerlere ve cevap da kısa sürede kucağıma düşüvermişti.
İşte böyle başladık Elif'le görüşmeye.
Çok uzun sohbetler yapacak kadar görüşmedik ama birlikte geçirdiğimiz zamanlarda, öyle seri bir şekilde o kadar canalıcı konular konuştuk, hayatlarımızın öyle özellerini anlattık ki, onu yıllardır tanıyormuşum gibi hissediyorum.
Hayatıma harika bir renk, müthiş bir enerji getirdi.
Dünyada iyi insanlar var! Kesinlikle, faydalı, mutlu, huzurlu, başkalarının da mutluğunu isteyen insanlar var.
Elif'le her konuşmamızda, zihnimin derinliklerindeki farklı pencerelere dokunuyor.
Kendimi çok iyi hissediyorum, beni ben yapan özelliklerimi daha çok seviyor ve takdir ediyorum.
Bunları söylüyorum, çünkü etrafındaki herşeyin çarpık, yarım yamalak, yanlış ve eksik olduğu noktalarda, sen kendi doğru bildiklerinden şüphe eder hale geliyorsun.
Oysa, benzerlerinle karşılaştığın zamanlarda, umudun yerine geliyor. Toparlıyor ve tekrar sağlıklı düşünmeye başlıyorsun.
Elif iyi ki çıktın karşıma.
Tam zamanında geldin üstelik.
Yakında Elif sayesinde hayatımda büyük bir güzellik olabilir.
Şimdilik gizli. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder